Najčastejšie kladené otázky

AKO ZISTIŤ, ČI JE PRODUKT NA SKLADE?

Každý výrobok na našej webovej stránke je tiež na sklade. V prípade akéhokoľvek problému s vašou objednávkou vás budeme okamžite kontaktovať.

KEĎ VLOŽÍM POLOŽKU DO KOŠÍKA, REZERVUJE SA?

V okamihu, keď máte položku v košíku, nie je rezervovaná. "Váš" je až v okamihu, keď dokončíte objednávku. Preto odporúčame, aby ste vždy dokončili svoju objednávku.

AK JE POLOŽKA MOMENTÁLNE NEDOSTUPNÁ ALEBO VYPREDANÁ, BUDETE JU EŠTE MAŤ?

Snažíme sa doobjednať všetky položky, ktoré nie sú na sklade. Náš sortiment však tvoria módne výrobky, ktoré výrobcovia každú sezónu obnovujú podľa aktuálnych trendov. Preto sa môže stať, že sa produkt už nebude nachádzať v našej ponuke. Ak chcete, môžete si overiť jeho dostupnosť na adrese info@ikabelka.cz

MÔŽEM ZADÁVAŤ OBJEDNÁVKY E-MAILOM ALEBO TELEFONICKY?

Áno, na telefónnom čísle +420 733 43 50 40 alebo e-mailom: info@talianskekabelky.sk

MÔŽEM ZMENIŤ SVOJU OBJEDNÁVKU ALEBO SPÔSOB PLATBY?

Áno, zavolajte na číslo +420 733 43 50 40 alebo pošlite e-mail na adresu: info@talianskekabelky.sk

AKO DLHO TRVÁ ODOSLANIE ZÁSIELKY?

V prípade dobierky sa zvyčajne snažíme odoslať všetok tovar do 2 pracovných dní. Dni. Váš balík bude odovzdaný prepravcovi najneskôr do 5 dní. V prípade platby bankovým prevodom sa dodacia lehota predlžuje o čas pripísania platby na náš účet. Pri doručení na Slovensko je dodacia lehota 2-5 dní. Čas spracovania objednávky nezahŕňa soboty, nedele a štátne sviatky.

ČO MÁM ROBIŤ, AK MI PRÍDE BALÍK A JEHO OBAL JE POŠKODENÝ?

Balík otvorte pred dopravcom, skontrolujte tovar a v prípade, že je poškodený, spíšte s dopravcom na mieste protokol o škode. Je to potrebné na vyrovnanie pohľadávky. Máte právo neprevziať poškodenú alebo neúplnú zásielku.

Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle +420733 43 50 40 alebo e-mailom: info@talianskekabelky.sk. Tým sa výrazne urýchli riešenie reklamácie a výmena tovaru.

MUSÍM PLATIŤ POŠTOVNÉ, KEĎ POSIELAM TOVAR NA REKLAMÁCIU?

Ak reklamovaný tovar zašlete na vlastné náklady a vaša reklamácia je oprávnená, budú vám preplatené všetky náklady vynaložené na zaslanie reklamovaného tovaru.

 

Späť do obchodu